pondělí 8. dubna 2013

30. ledna - můj porod :)

Všechny moc zdravím a přeji dobré ráno :)

zrovna jsem docvičila svoji první lekci od youtuberky BLOGILATES :)
http://www.youtube.com/channel/UCIJwWYOfsCfz6PjxbONYXSg

určitě doporučuji, já jsem začla videem http://www.youtube.com/watch?v=7I-c-yw5ZrQ&list=LLGecOSqJ0_1chgwzg8x5seg&feature=mh_lolz

Ti co sledovali můj blog určitě ví, že jsem byla těhotná a dne 30. ledna se nám narodil Lukášek :)
Nevím jestli mám napsat jak porod probíhal, abych ty co ještě těhotné nejsou neodradila :)
Né, vážně, dá se to zvládnout. Já jsem se porodu hodně bála, přiznávám se. Až do doby než jsem narazila na stránky, které už bohužel nejsou :( Kde porodní asistentka radila jak se na porod připravit, aby to pro nás ženy nebyl stresující zážitek, ale nejkrásnější zážitek v životě - vždyť v té chvíli poprvé uvidíme naše miminko, které jsme nosili 9 měsíců schované uvnitř. Nemusíte se ničeho bát, ženské tělo je na to plně připraveno, chce se to zbavit před porodem samotným všech strachů, které nás trápí, protože strach to vše jen zkomplikuje. Musíte se uvolnit a spolupracovat s personálem. Já jsem měla moc skvělý tým na porodním sále :)

A jedna fotečka našeho LUKÁŠKA :)


je to fotka po porodu na porodním sále, když mi ho dovezli k posteli :) A poprvé jsme se na sebe podívali :)


A tady je už fotka z letošních velikonoc :)

Lukášek se narodil jako hodně velké miminko měl 52 cm a 3,7 kg :)
Příště se můžete těšit na článek, jak se připravovala během těhotenství na porod a co mi pomohla nejvíc uchránit se strií :)

Pa pa

Žádné komentáře:

Okomentovat