pondělí 8. dubna 2013

Co pomáhá k přípravě na porod :)

Ahoj :)

všechny zdravím :)

Během těhotenství jsem přibrala 13 kg, tohle je fotka pár dní před porodem :) Měsíc po porodu už jsem měla svoji váhu zpět :)
Protože jsem poctivě pečovala o své tělo, tak nemám ani jednu strii :)

Takže co jsem používala na mazání rostoucího bříška? Kolikrát denně? A používala jsem jen jeden přípravek? čtěte dále :)








Na začátku těhotenství si říkate, co asi budete používat čím začít? Tak jsem navštívila drogerii a nechala se zlákat na ENJA BALZÁM OD DERMACOLU.

Moje pocity z něj: ze začátku mu moc vyhovoval, ale pak díky těhotenský nevolnosti mi jeho osvěžující a pronikavá vůně začala "zvedat žalůdek" takže jsem se s ním musela rozloučit a dát ho mojí mamce :)








Pak jsem tedy přešla na TĚHOTENSKÝ OLEJ OD SALOOS.

Moje pocity z něj: Voněl tak jemně a pěkně promašťoval, ale olejíček byl snad všude kolem, takže jsem ho skladovala v kelímku od jogurtu :) Určitě ho ale doporučuji, těm co trpí ranní nevolností, tak typickou pro první trimestr :)




Nakonec jsem skončila u ELASTI-Q


Moje pocity z něj: Měla jsem na něj narazit hned ze začátku!!!!
Lze koupit v lékárnách za cenu kolem 150 Kč. Spotřebovala jsem 2 balení :) Tento je na prevenci strií, ale pokud už se nějaké objevili lze koupit i na již vzniklé stie, ten je sice trošku dražší, ale jestli funguje tak dobře jako tento, tak bych ty penízky určitě objetovala :)




Ale to bych nebyla já, kdybych jej s něčím nestřídala :) Prostě neumím být věrná jen  jednomu krému :)

Takže jsem používala i SALOOS BIO KOKOSOVÝ OLEJ :)
 
Který má tuhou konzistenci, jenž se vám v rukou promění na olej :) Krásně voní kokosem, a opravdu dobře promašťuje, určitě doporučuji i na suchou pokožku, používám ho doteď :) A hodí se i do kuchyně :) Ale to jsem ještě nezkoušela, ale olej jako olej :)
 
Dále nesmím zapomenout se zmínit o masáži hráze (jj, já sama jsem ani nevěděla co to vlastně je :D :D)
To jsem masírovala asi měsíc před termínem porodu dvakrát denně :) a určitě to není na škodu.
 
Ke snažšímu porodu mi bylo doporučeno i užívání ČAJE Z LISTŮ MALINÍKU, tak jsem tedy poctivě pila několikrát denně, chutnal mi :)
 
Dále mi mojí paní zubařkou, která dělá i homeopatku bylo doporučeno následující :
 
ODVAR Z LNĚNÝCH SEMÍNEK - semínka se na noc zalejou vodou a ráno se to uvaří - vznikne po pravdě - nechutný sliz :( - smrdí to a vůbec mi to nechutnalo - ale prý to pomáhá proti zácpě, která se na konci těhotenství objevuje a také to obalí porodní cesty slizem, takže miminku se pak lépe jde ven :)
takže jsem to vydržela poctivě pít den co den asi 2 měsíce před porodem :) Zacpala jsem si nos - vypila a zapila něčím lepším a nakonec jsem si i zvykla a už ani nemusela zapíjet :)
 
Pa pa
 

Žádné komentáře:

Okomentovat