středa 19. prosince 2012

1. vánoční DIY tip

Ahoj všichni :)

Jak si zkrátit čekání do Vánoc? Co takhle si něco vyrobit? Jak by se vám líbilo mít svého vánočního skřítka? Nechte se inspirovat tím mým :)

 
 
 
 
 
 
Postup výroby je tak jednoduchý, že je patrný z druhého obrázku, ale pro jistotu :)
Potřebujeme 1 pet láhev (já mám dvě, protože ta čepička mě napadla až když jsem to měla hotové :)),
starou ponožku :), kousek látky na šálu (já neměla výraznější barvu, což mě mrzí :(  ), barevné papíry ( na vlasy a na tělo), a potom už jen tužku, pero, pastelky..... dle fantazie.....
 
 Na internetu jsem našla i něco podobného ....... VÁNOČNÍHO TUČŇÁKA
 
Ti jsou tak tak tak roztomilííííí :)

Příště se můžete těšit na moji letošní zdravější alternativu vánočního cukroví.
Pa
Vaše Ivett


 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat