pondělí 14. května 2012

Jak vypadá moje snídaně..

Krásné pondělní ráno všem :)

tak dnes se s vámi podělím, jak vypadá moje snídaně :)


a teď blíže :)

čaj ve fialovém hrnečku je tento :) chutná opravdu dobře, a posiluje obranyschopnost organismu


musli a bílý jogurt a dětská přesnídávka (tohle byla jablečno-mrkvová)



občas si místo kávy dám ajurvédskou kávu - což je vlastně čekanka a indická bylina Ašvaghanga, nebo tak nějak se jmenuje :D


dala jsem si ji do skleničky, protože musí být v uzavřené nádobě :)



Pěkný den :)

7 komentářů:

  1. mňam,taková snídaně by mi vůbec nevadila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. to ani nevím, že ho mám zaplý a nevíš jak ho zrušit? :)

      Vymazat
  3. Lovely blog! Very cool posts! Come by and let's follow each other<3

    OdpovědětVymazat
  4. Pejsek je nádhernej. :) Ten jeho pohled. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on by byl raději kdybych držela nějakej jeho pamlsek :D

      Vymazat