pátek 12. října 2012

Tak už máme (skoro) výbavičku :)

Pěkný den všem :)

v posledních dnech se mi nedostávalo volného času pro blog, ale vy se na mě určitě nezlobíte :)
Hodně času mi zabralo shánění výbavičky pro mimi. Ale skvělou zprávou je, že už máme kočárek.
Po tom co jsme prošli 12 obchodů ho máme :) Byla to fuška, chtěli jsme vyšší, kvalitní, pevný, tak do 15tis. max. A máme :) Řeknu vám, že sehnat český kočárek je snad nemožné, snad každý druhý je vyroben v Polsku, takže i ten náš :)

To je on - našeho srdce šampióóón :)



sklopná clonka proti sněhu, větru - dle mě super vychytávka :)


Napůl sklopená clonka...

úplně sklopená clonka....






DALŠÍ VÝÝÝBAVIČKA :)

pár oblečku a čepičky co se musí ještě vyprat...

to už mám vypráno...


Moje úchylka v pořádku - aneb krabičky na čepičky, rukavičky, nové ponožky, starší ponožky :)


zavinovačka s kokosovou stélkou, která lze výjmout :) skvěle drží tvar a podpírá miminko :)


zimní kombinézka z FaF - na všechno dětské zboží měli 30 % slevu, takže toho máme víc. Vyplatilo se :)



Tak a teď už musím pádit chystat obídek - dnes žádné maso, ale sladké palačinky s jogurtem :)

Vaše Ivett 

5 komentářů: