čtvrtek 6. září 2012

Zajímavá akce na nákup kosmetiky :)

Zdravím všechny :)

dlouho o mě (o nás) nebylo slyšet, ale nebojte se nic se neděje a vše je v naprostém pořádku :)
Dnes jsem náhodou narazila na super akci na krasa.cz (nechci dělat reklamu, nejsem za to placená :D), ale mám ráda, když nakoupím s pocitem, že jsem na tom získala víc a moje peněženka taky zajásá :)
Takže pokud jste zde ještě nic nenakupovali (stejně jako já ještě dnes ráno :)), tak je tenhle článek jen a jen pro vás, pokud jste zde už nakupovali, tak vás se to bohužel týkat nebude.
Pro všechny nové zákazníka čeká sleva 50 Kč na celý nákup, za balné se zde nic neplatí. Jen za doručení standardní částka. Stačí zadat váš e-mail a na něj vám příjde slevový kód, který vložíte na konci objednávky.
Tak proč si neudělat radost :)


Žádné komentáře:

Okomentovat