sobota 7. července 2012

Tak už vím který chci! :)

Ahojky :)

tak poslední 3 dny jsem pročítala na internetu snad všechny recenze na snad všechny epilátory, které se u nás na trhu vůbec vyskytují. Některé negativní příspěvky mě spíš pobavili - např. když jedna paní/slečna se vztekala, že při sprchování ji nejde zapnout epilátor na nabíjení do elektřiny :) (u některých dražších je totiž pojistka, že nejde používat akumulátor a zároveň nabíjet, asi pro tyto "život riskující nápady" :))
Dala jsem si pár hlavních bodů, které jsem brala jako výchozí:
a) cena do 1500,--
b) nepotřebuji "milion" nástavců - stačí tak 3-4 :)
c) spokojenost zákaznic s vytrháváním chloupků
d) co nejmenší bolestivost - zde bych doporučila, jestli si budete kupovat nový epilátor, dívat se na počet pinzet - např. 20ks je celkem málo, já si vybrala s 41 ks :), našla jsem ale i Brauny s 60ks, ale to by na mě byl "smrtící" útok
e) a samozřejmě vzhled, aby se mi líbil :)
f) teď se projevím jako typická žena, ale jedním z bodů bylo i to, že kdyby u toho byla nějaká hezká taštička na uschování strojku a příslušenství, tak bych se vůbec nezlobila :)
g) aby se pohodlně držel v ruce, tzn. ani příliš velký ani příliš malý

Tak a teď k tomu co jsem si vlastně vybrala. Bála jsem se objednávat přes internet. Ale jelikož jsem si vybrala dražší než byl můj limit, tak jsem našla na http://www.levneelektro.cz/ tento epilátor s výraznou slevou. Po pravdě tomuhle já moc nevěřím, jak je něco moc levné, tak se mi to nezdá :( Na heurece jsem si přečetla recenze a z cca 90 % pozitivní. Tak jsem si to nechala projít hlavou do dalšího dne ráno. A rozhodla jsem se, že to koupím. Díky Bohu, že jsem se nerozhodla později, protože už byl poslední 1 ks na skladě. A to večer jich bylo ještě 6 ks :)

V ponděli mi má přijít balíček, takže potom sem určitě dám recenzi a fotky :) Nyní alespoň uni foto, jak můj nový epilátor bude vypadat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat