pátek 9. března 2012

Včerejší den žen

Včerejší den žen

Spousta lidí tenhle "svátek" považuje za přežitek, nad kterým se jen mávne rukou a bere jej jako běžný den. Do poslední chvíle jsem si myslela, že můj přítel je jedním z nich :)
Včera jsme jeli na dámské nákupy a mile mě překvapil, že ať si něco koupím pro radost, tak jsem si koupila romantický jarní náhrdelník v c a a :) - viz. fotečka zítra :)
A když jsem se vrátila domů, tak už ze dveří se ozývalo : " Zavři miláčku oči a počkej tu na mě. Tak jsem provedla :) A za chvilku už za mnou něco šustilo. Můžu se otočit? zeptala jsem se...   Můžeš.  Když mi teda bylo dovoleno otočila jsem se, a znáte ten pocit kdy se těšíte na to co uvidíte a tak pěkně vám buší srdíčko a v duchu si představujete co to asi bude...  Tak jsem dostala dva dárečky - viz. fotečky dole :)
A co vy? Dostali jste nějakou drobnost? :)





PS: u toho andělíčka - prý přišel do obchodu, že by chtěl svoji podobiznu a jestli by ji mohli i vytesat :D Tak mu paní prodavačka prodala toho andělíčka - tak snad z něj bude takový andělíček....

Sluníčkový den všem...

Žádné komentáře:

Okomentovat